måndag 25 april 2011

Virkad babykofta

Idag har jag flera saker att blogga om... men jag är så skönt trött, CSI väntar (har redan börjat men sambon har pausat) och vinglaset står framför mig och vill ha sällskap... så ni får nöja er med ett kort inlägg ikväll.
Den virkade babykoftan är monterad och klar. Jag är riktigt nöjd! Utom med färgåtergivningen av knapparna på fotot, men det lilla får man väl stå ut med :-)
Hoppas att ni alla har fått njuta av påskhelgen lika mycket som jag. Jag vet inte hur vädret har varit i resten av landet men här har vi verkligen inte kunnat klaga. Solsken, blå himmel, hyfsat vindstilla, runt 20 grader...
Helgen har bjudit på trädgårdsjobb, handarbete, umgänge med släkten och familjen, god mat, grillat, kalas för ena dottern... och en del slappande i solen så klart. Frukostar på altanen, middagar i uterummet... Första doppet i poolen... Man kan ha det sämre ;-)

Önskar alla en bra kommande vecka. Kram!

9 kommentarer:

  1. Ja just så har det varit här också. Skönt alltså !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilken jättesöt kofta!
    Kul att du haft en riktigt skön helg, det har jag med. Vädret har varit underbart!

    SvaraRadera
  3. jättesöt kofta! och lika underbart har vi haft i norra västmanland :)

    SvaraRadera
  4. Vad fin! Vi ahr haft det varmt och skönt hela helgen, här i Värmland.

    SvaraRadera
  5. fin!!

    tack för kommentaren=) Mönstret finns hos svarta fåret. Man kan köpa det i garnaffärer som säljer svarta fåret garner, det var där jag hittade det här iaf. garntjänst kanske har mönstret, det är stickat i tilda. (liknande mönster lär finnas på ravelry också)

    kram

    SvaraRadera
  6. Var hittar jag denna koftan. tala gärna om det för mej.
    Kram

    SvaraRadera