lördag 23 oktober 2010

Pepparkakshus

Nej, jag har inte fått fnatt och bakat pepparkakshus i oktober. Men jag var på ica tidigare idag och bläddrade då i Hemmets Journals Julmagasin och där i fanns ett urgulligt stickat pepparkakshus!!! Vill göra! Men ska jag vara lite realistisk så inser jag att det inte kommer hinnas med, Har ju redan ett par projekt på gång och trots mammaledugheten blir det inte mycket tid till stickning eller annat pyssel, så huset hamnar tyvärr långt ner i prioriteringen. Har tyvärr ingen bild eftersom tidningen kostade 95 kr och det tyckte jag var lite mycket om jag inte kommer hinna göra något ur den. Men jag kan rekommendera den, det fanns mycket fint och gott i den!


















Bilden har jag snott hos Tiagirls julblogg.

1 kommentar:

  1. Låna på du! Jag fotade ju helt fräckt i affären jag! ;) Bläddrade igenom den en gång sen och nä, jag hade blivit besviken om jag lagt så mkt pengar på den för det var nog faktiskt inget som inspirerade mig eller kändes "nytt". :(

    SvaraRadera