fredag 13 augusti 2010

Snart...

Bara en liten kommentar till Fiffs kommentar på mitt förra inlägg... Det behövs knappt en hand ens en gång för att räkna dagarna, förlossningen är beräknad till på söndag. Men det kan ju lika gärna dröja ytterligare två veckor (plus/minus två veckor är fullt normalt)...

Vi är alla lite otåliga nu, eller snarare ganska mycket :-)

Var på kontroll hos min barnmorska idag och allt var så bra. Nu hoppas vi bara att jag "slipper" komma dit igen :-) Inte förrän till efterkontrollen.

Och så en liten kommentar till Marias kommentar också... Jodå, stortjejen är rätt haj på sömnaden och det är så roligt att se. Hon hade extra syslöjd på "Elevens val" under vårterminen och hon har alltid varit väldigt kreativ.

Gonatt allihop!

3 kommentarer:

  1. Det är alltid spännande under de sista väntansdagarna - när ska det ske? Hoppas att du får sova gott och ha det bra tills det är dags.
    Kram!
    Maria

    SvaraRadera
  2. Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Lycka till med förlossningen !!! Underbart när bebisen kommit till världen !!! Kram Eva

    SvaraRadera