tisdag 15 februari 2011

Mönstertestare + Vinst

Jag och fyra andra ska testa Emlous mönster till dubbla torgvantar, innervanten är virkad och yttervanten stickad. Himla fiffigt med dubbla vantar, de går att ta isärr så man kan anpassa tjockleken efter vädret :-) Ska bli spännande att få hem mönstret och prova det. Hoppas jag kan ge lite bra feedback också. (Bilden är lånad av Emlou.)















Som om inte det vore nog att vinna den lottningen så har jag dessutom vunnit hos Virkaholic, det måste ha varit min turdag igår! Ullgarn och rundstickor, ska bli jättespännande att få paket :-) Tack!!! (Bilden är lånad från Virkaholic.)

6 kommentarer:

  1. Grattis =) Visst ska det bli kul att testvirka vantarna!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till båda! Roligt med vinst och roligt att testvirka =)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis !!! Det är du värd !!!! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Grattis till båda vinster! Jag vann också hos Emlou, så då får vi sticka "i kapp"! ;)

    SvaraRadera
  5. Så härligt! Ska du använda det nya garnet till torgvantarna? Lycka till, och njut!

    SvaraRadera