måndag 5 juli 2010

Datorfodral och födelsedagskort

Det blir lite si och så med bloggandet och läsandet när det är så här fantastiskt sommarväder, så helt up to date är jag inte, och det blir lite dåligt med komentarerna hos er andra. Men ni är inte bortglömda :-)

Tänkte bara lite kort passa på att visa några saker jag gjort de senaste dagarna.


Ett födelsedagskort...




Ett fodral till min nya lilla dator... Nästan klart, saknas bara en stängningsanordning, trodde jag hade kardborreband hemma men hittade inget.



Och så var det ett halsband också, men bilderna blev så suddiga så det får vi ta en annan gång.

Ha det gott allihop!

4 kommentarer:

  1. Det e toppenbra att ha ett laptop-fodral, jag hittade en gammal portfölj på second hand, som jag pyntade lite, funkar perfekt! Snygg rosa dator :-)

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att jag hade en symaskin! Och att jag kunde sy ;) Väldigt snyggt fodral du gjort!

    SvaraRadera
  3. Fint fodral till datorn, mer personligt är alltid roligt! Det finns något till dig hos mig! :-)

    SvaraRadera
  4. Vilket gulligt kort! Och datorväskan ser verkligen fin ut! Har du fodrat den med någon vadd eller liknande?

    SvaraRadera