fredag 9 juli 2010

Svar på kommentarer

Jag har fått en award! Tack Cecilia! Vad glad jag blir :-) Jätteroligt med uppskattningen. Den här veckan har varit väldigt upptagen med släkten så jag har varken hunnit läsa eller kommentera någonstans, men imorgon eller på söndag så ska jag hinna lägga lite tid framför datorn. Då ska jag fullgöra mna award-uppgifter.

Malin undrade över mitt datorfodral... Det är fodrat med någon vadd som jag köpte för många år sedan och hade till grytlappar, vet inte vad den kallas. Innerst är det ett lila vanligt bomullstyg. Utsidan är jeansfyrkanter i olika färger och så några broderade blommor i grönt och rosa.

Just nu sitter jag med sambon, min syster och svåger ute i natten och svettas... Det är varmt! Så nu ska jag lägga undan datorn och vara lite social istället. Som sagt, jag återkommer senast på söndag.

Ha det gott allihop! Njut av sommaren :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar