onsdag 9 mars 2011

Vinster igen!

Hej på er alla kända och okända vänner där ute!
Jag ligger efter med läsandet av era bloggar och har inte lämnat många kommentarer den senaste tiden. Lilltjejen har sovit oroligt på nätterna så jag har varit trött på dagarna. Och så åkte vi på magsjuka efter helgen. Jag, sambon och lilltjejen är dåliga, men nu verkar det ha vänt. Känner mig bättre idag. Så med lite tur ska jag kunna läsa ikapp hos er de närmaste dagarna. Jag är nyfiken på vad ni har för er!

Mitt i alltihop så gick jag och vann två utlottningar! En valfri vara från Frida Loppans webbutik (lillkillen fick välja en mössa) och garn hos Hoffmans Design. Sambon undrade om jag inte borde köpa lite trisslotter eller något liknande, har ju haft en massa tur sista veckorna :-) Bilder på vinsterna kommer när de dyker upp.

Nu ska jag inte lägga tid på att svamla här, nu ska jag ge mig ut i cyberrymden och se vad ni andra har gjort. Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker du har en förståndig sambo ta köp några triss jag tror att du har lycka med dej.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsterna! :)

    SvaraRadera
  3. Kul att du har vunnit lite :-) Hoppas du blir bättre nu!

    SvaraRadera
  4. Man får gratulera till vinsterna !!! Kram Eva

    SvaraRadera